So excited! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anne Smit - WaarBenJij.nu So excited! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anne Smit - WaarBenJij.nu

So excited!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 December 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Lieve mensen, ik heb blij nieuws (niet schrikken, mam)!!!

IK GA NAAR HET CONCERT VAN DELTA GOODREM IN THE SYDNEY OPERA HOUSE!!!

Oke, de kans is groot dat jullie niet weten wie Delta Goodrem is. Zij is een Australische zangeres die hier heel bekend is en waar ik al heel lang fan van ben. Ik wilde heel graag naar een concert van haar, maar eerst zou dat op 7 december zijn en dan zat ik net in NZ. Maar het concert is verschoven naar de 24e en er waren nog kaarten beschikbaar!!!
Ben zo blij! Het Sydney Opera House, dat is toch gaaf!!!

Rest mij nog jullie allemaal heel fijne feestdagen te wensen! Bij jullie ligt sneeuw, dus dat komt vast wel goed!!! Hier in Nieuw Zeeland dromen de mensen ook van een witte kerst, maar er moet wel een heel groot klimaatprobleem komen, willen ze dat hier krijgen...

Bye!


  • 21 December 2009 - 10:49

    Marieke:

    Leuk te horen dat alles zo goed gaat!
    In ieder geval hele fijne feestdagen daar!
    (Je fiets staat hier trouwens helemaal ondergesneeuwd:P)
    xx

  • 21 December 2009 - 11:48

    Sandra:

    Wat ontzettend leuk voor je! Ik ken haar inderdaad niet, maar in ieder geval veel plezier. Er ligt hier een dik pak sneeuw, dus het wordt een echte witte kerst. Jij ook hele fijne feestdagen en nog veel plezier de komende 2 weken.

    liefs Sandra

  • 21 December 2009 - 18:01

    Roland:

    Oud en Nieuw vieren is straks wel apart. Leef jij al in 2010 terwijl wij nog in 2009 zitten. Dan kan jij ons vertellen wat de toekomst brengt.

    In ieder geval fijne feestdagen en nog heel veel plezier.

    Groetjes, Roland

  • 21 December 2009 - 18:23

    Mam:

    Kerst is de tijd van blij nieuws, maar daarna moet je me niet weer laten schrikken hoor.
    Wat geweldig dat je naar Delta Goodrem gaat, en dan nog wel naar een thuiswedstrijd in The Opera House! Ik wou met Kerst niks bijzonders, maar zonet liepen pap en ik langs slager Klein en toen begon het toch weer te jeuken. Ik heb mijn 10 liter soeppan tevoorschijn gehaald en laat de ossestaart, het mergpijpje en de poelet lekker pruttelen samen met de kruiden op het kacheltje. Veel plezier nog. Dikke smok van ons alledrie.

  • 22 December 2009 - 09:49

    Femke:

    Hey,

    Wat een superkans!!! Geniet ervan. Alleen al om het Opera House te zijn lijkt me geweldig. Fijne feestdagen:)

    Liefs mij
    ps we hebben hier waarschijnlijk en witte kerst ;)Wel twee uitersten, jij in de hitte en wij in de kou in de sneeuw haha

  • 22 December 2009 - 15:05

    Je Kleine Zusje:

    hoii! :D
    wat leuk dat je naar delta goodrem gaat!!:D ik heb vandaag nog een liedje van haar gezongen met zangles.. maar echt, wat leuk voor je! (ik weet ook dat dat je idool is dus ik vind dat natuurlijk hartstikke leuk voor je)
    maar wat gaat de tijd snel... over ongev. 2weken ben je alweer hier..
    naja.. groetjes van Hilde en geniet er nog maar heel veel van zolang het nog duurt;) en natuuuuurlijk ook van het concert.

  • 22 December 2009 - 20:15

    Anne & Bernd:

    Liebe Anne,
    ganz liebe Gruesse aus dem fernen Deutschland nach Australien. Danke für deine schoene Karte, wir haben uns sehr darueber gefreut.
    Es ist sicher schoen, das Nikolausfest und auch Weihnachten in einem fremden Land zu erleben. Wir wuenschen dir viele schöne Erlebnisse und freuen uns, wenn du im neuen Jahr von deiner Reise erzaehlst.
    Alles Liebe
    Christina, Lisa, Carolin, Anne und Bernd

  • 24 December 2009 - 22:47

    Mam:

    Heb je ons toch laten schrikken! Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je. Ik ben blij dat je tenminste wel naar Delta Goodrem kon.
    Wij zijn naar de nachtmis in Veendam geweest. We hebben extra aan je gedacht en wat schietgebedjes gedaan. Ben benieuwd of ze helpen. Ik hoor het wel. Nogmaals een heel gelukkig Kerstfeest.
    Dikke smok van ons allemaal.

  • 25 December 2009 - 19:02

    Wiebe:

    Ik hoorde van je moeder wat jij allemaal aan het ondernemen bent ...super.
    Dit zijn ervaringen die niemand je ooit weer afneemt. Indien jij op enig moment weer in NL bent en je bekijkt je foto's dan komen alle gedachten aan het verre wel weer omhoog en beleef je het gewoon nog eens en nog eens ....etc
    Dus globetrotter of cosmopoliet wat moet ik zeggen geniet daar nog in Down Under en veel plezier. En als ik je weer eens tegen kom op het noorderdiep dan hoor ik graag de verhalen
    veel plezier en ook voor je reisgeno(o)t(en)
    groeten

    Wiebe

  • 27 December 2009 - 20:50

    Tecla:

    Hoi,

    De kerstdagen zijn alweer voorbij.
    Ik wil je alvast alle goeds wensen voor 2010.
    En een goede terugreis.
    Met veel mooie verhalen en foto's.

    Doeg Tecla en Kasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Australië & Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

There's no place like...

28 December 2009

Been there, done that!

21 December 2009

So excited!

19 December 2009

Bottle It Up!

06 December 2009

Crossed the Pacific!
Anne

Actief sinds 15 Okt. 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 9733

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2009 - 04 Januari 2010

Australië & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: